Zásady vrácení zboží
ZÁSADY VRÁCENÍ A REKLAMACE
V Naturecan jsme hrdí na to, že našim zákazníkům nabízíme produkty a služby nejvyšší kvality. Pokud nejste zcela spokojeni s produkty nebo službami našeho týmu, můžete nás kontaktovat na support-cz@naturecan.com, kde vám rádi pomůžeme.
Chceme, abyste byli velmi spokojeni s nákupem od společnosti Naturecan Ltd. Pokud máte nějaké problémy, obraťte se na nás, abychom s vámi mohli napravit problém.
JAKÉ POLOŽKY JE MOŽNÉ VRÁTIT?
Nežádoucí zboží - nabízíme 14denní záruku „no quibble“ na všechny vrácené nepoužité položky v původním stavu a balení.
Poškozené položky - všechny poškozené položky nahlášené do 5 dnů od přijetí mohou být vráceny pro plnou náhradu nebo výměnu.
JAK NAVRÁCÍM POLOŽKU?
Kontaktujte náš tým zákaznických služeb a my vás budeme informovat o dalších krocích.
Naše zpáteční adresa se může u některých položek lišit, proto nás prosím kontaktujte před odesláním jakéhokoli produktu zpět.
JSOU NĚJAKÉ POPLATKY ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
Pokud není zboží poškozeno, jste odpovědní za veškeré náklady na vrácení zboží.
Poškozené položky jsou vráceny zdarma a po kontaktování nás obdržíte podrobnosti.
KDY MI BUDOU VRÁCENY PENÍZE?
Jakmile bude vaše vrácení přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vrácené zboží.
Vaše refundace bude zpracována a kredit bude automaticky připsán na původní způsob platby do 3–5 pracovních dnů.